با مدیریت جهادی و اتحاد می‌توان از سد همه مشکلات اقتصادی گذشت
با مدیریت جهادی و اتحاد می‌توان از سد همه مشکلات اقتصادی گذشت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: با مدیریت جهادی می‌توان بر همه مشکلات فایق آمد.

سید حمزه محقق‌زاده عصر امروز در نشست خبری به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران هیمنه استکبار را شکست و سرمنشا بیداری در ملل جهان شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با بیان اینکه انقلاب ما امروز با وجود همه موانع پویاتر از قبل به راه خود ادامه می‌دهد، بسیج عمومی ولی نعمتان انقلاب را از عوامل پیروزی عنوان کرد.

وی گفت: با مدیریت جهادی و اتحاد می‌توان از سد همه مشکلات اقتصادی گذشت.

این مسؤول از اجرای ۹۷ مورد برنامه در قالب ۶۴ عنوان طی دهه فجر خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی عمده برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار می‌شود.

محقق‌زاده در تشریح ویژه برنامه‌های بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب تصریح کرد: رزمایش الی بیت المقدس با رمز«یا حسین» در ۷۸ پایگاه مقاومت بسیج شهرستان آغاز شد.

وی برپایی نمایشگاه مجازی بسیج دانش‌آموزی، یادواره مجازی شهدای دانش‌آموز،نشست پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در دیشموک و چاروسا،دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز و انتشار دلنوشته و خاطرات انقلابی را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد.

محقق‌زاده همچنین از اهدای ۴۰ فقره جهیزیه به زوج‌های نیازمند خبر داد و افزود:با همکاری بسیج حقوقدانان تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد آزاد خواهند شد.

انتهای پیام/