باید از خود بگذریم و برای استان فداکاری کنیم
باید از خود بگذریم و برای استان فداکاری کنیم
فرمانده سپاه فتح گفت: با همه وجود از حماسه آفرینی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات قدردانی می‌کنم.

سردار حمید خرمدل در نشست با بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک روز بسیج اساتید و با یادی از استاد شهید دکتر مصطفی چمران اظهار کرد: با همه وجود از حماسه آفرینی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات قدردانی می‌کنم.

 فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه مردم پاسدار انقلاب هستند یادآور شد: مردمی که حماسه آفریدند پاسداران واقعی انقلاب و نظام هستند چرا که دشمنان برای ناامید کردن مردم و جلوگیری از حضور آنها در پای صندوق‌های رای توطئه‌ها تدارک دیدند اما موفق نشدند که باید از مردم با تمام وجود قدردانی کرد.

 این فرمانده  با بیان صفاتی از شخصیت دکتر مصطفی چمران گفت: او مهاجر الی‌الله بود و برای یاری اسلام به همه نقاط سفر کرد از لبنان تا مصر و آمریکا و ایران و فلسطین هر کجا نگاه کنیم مجاهدت آن شهید والامقام دیده می‌شود.

وی گفت: چمران روح عارفانه داشت و در  او همواره حالات عارفانه ساری و جاری بود روحیه چمران همه را متعجب کرده بود در حالی که مجاهدی رزمنده بود اما روح عارفانه داشت که به خاطر آفرینش قطره اشک از پروردگار خود تشکر می‌کند.

خرمدل ادامه داد: چمران با همه جذابیت‌هایی که آمریکا داشت آن کشور را ترک کرد  و از زن و فرزند هم گذشت و عاشقانه همه مادیات و تعلقات دنیوی را کنار گذاشت.

 وی گفت: هنگامی که وزیر دفاع بود در اتاق نمی‌نشست تا دستور بدهد و تا لحظه شهادت جبهه و میدان را رها نمی‌کرد و مانند شهید حاج قاسم سلیمانی میدان و نبرد با دشمن را بر هر چیزی ترجیح می‌دهد.

این فرمانده گفت: بالاترین و مهمترین کار شهید چمران علاوه بر گذشتن از همه چیز گذشتن از جان خود بود که باید از آن شهید والامقام درس بگیریم.

وی خطاب به اساتید بسیجی دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان ما امروز احتیاج به یک ازخودگذشتگی بزرگ داریم و اگر قرار است اتفاقات بزرگی در این استان رخ دهد باید از خود بگذریم و برای استان فداکاری کنیم.

این فرمانده با بیان تلاش هایی که در جهت برگزاری انتخابات سالم و آزاد در استان صورت گرفته یادآور شد: هر انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد سه وجه دارد یکی مردم دیگری نخبگان و دست آخر مدیران هستند که باید بدون تخریب و دمیدن بر اختلافات انتخابات پرشور و سالم برگزار کنیم.

وی با اشاره به برخی از مشکلات و مسائل در انتخابات‌های استان گفت: برخی رفتارها باعث ایجاد مشکل می شود در همین انتخابات شوراهای اسلامی مشکلاتی ایجاد شد که معلوم است جایی از کار همه ما اشکال دارد و باید فرهنگ سازی شود.

خرمدل با انتقاد از عملکرد برخی مدیران و نخبگان در انتخابات خاطرنشان کرد: این تعدد و رنگارنگی طوایف در استان زیبایی‌های خاص خود را دارد که باید از وجه زیبای آن استفاده کرد و نباید به دلیل تعدد طوایف و ایلات، تشت و چند دستگی ایجاد شود.

 وی با بیان اینکه دولت ها در رفع مشکلات اجتماعی و فرهنگی خیلی اثرگذار نیستند یادآور شد: باید در استان تحمل کردن یکدیگر را یاد بگیریم تعصبات قومی طایفه ای فامیلی استان عامل بیشتر مشکلات استان است و اختلافات سیاسی اختلافات چندان دخیل نیست.

انتهای پیام/