بازدید نماینده کهگیلویه، فرماندار و جمعی از مسئولان از پروژه آبرسانی دهدشت غربی(+تصاویر)
بازدید نماینده کهگیلویه، فرماندار و جمعی از مسئولان از پروژه آبرسانی دهدشت غربی(+تصاویر)
نماینده کهگیلویه بزرگ، فرماندار و بخشدار کهگیلویه، مدیرعامل آب منطقه ای و جمعی از مسئولان از پروژه آبرسانی به چهار شهر و آبرسانی دهدشت غربی بازدید کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،سید محمد موحد اظهار داشت: یکی از پروژه هایی که برای حوزه انتخابیه حائز اهمیت بود وهست و برای بنده بعنوان یک پروژه بسیار مهم وظیفه بود پیگیری که به سامان برسد این پروژه بود.

نماینده کهگیلویه افزود: از روز مسئولیت مدام پیگیر بودم که از این وضعیتی که سالهاست راکد بود در بیاد و تلاش های زیادی جهت فعال شدن این پروژه انجام شد.

موحد ادامه داد: با پیگیری های بنده و استاندار محترم، مسئولان امر قرارگاه خاتم که از مفاخر ما هست برنده مناقصه شده است و بزودی شروع به فعالیت خواهد نمود.

نماینده کهگیلویه بزرگ اضافه کرد: با توجه به اعتباری که از جاهای مختلف کمیسیون تلفیق، لایحه بودجه دولت و ۱۵۰ میلیارد تومانی که دیروز ابلاغ شد قطعا مشکل اعتباری نخواهد داشت و ما شاهد یک تحرک ویژه ای خواهیم بود و مردم از وضعیت نگرانی این چندسال بیرون خواهند آمد.

وی گفت: با حمایت دولت انقلابی و راه اندازی این پروژه در بحث اشتغال تحولی بزرگ ایجاد خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه گفت: پروژه دهدشت غربی در سال ۹۱ کنگ زنی شد و قرار بود ۵ هزار پانصد هکتار از ارضی را آبیاری کند.

وی اضافه کرد: این پروژه ۲۵درصد پیشرفت فیزیکی داشته که پیمانکار بدلیل راکد بودن پروژه خلع ید شد.

موسوی ادامه داد: با پیگیری های نماینده استاندار، مدیر آب منطقه ای اعتبارت خوبی اختصاص داده شد و مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: امیدواریم بخش اول بزودی و تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

آرش مصلح در بازدید از پروژه دهدشت غربی گفت: این پروژه سال هاست بلاتکلیف رها شده بود و پیشرفتی نداشته است.
مدیرعامل آب منطقه ای استان اظهار کرد: با پیگیری های نماینده کهگیلویه مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای فعال سازی این پروژه گذاشته شد.
وی عنوان کرد: این پروژه با خلع ید پیمانکار مجددا به مناقصه رفت، پیمانکار جدید مشخص و طی روزهای اینده عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.
مصلح اضافه کرد: پیش بینی می شود تا سال ۱۴۰۲ حداقل ۲ هزار هکتار از اراضی را پوشش خواهیم داد.

          

  • نویسنده : مالک آهنگ