اولین تذکر سفت و سخت انتخاباتی خود را در حاشیه شورای برنامه‌ریزی استان داد
اولین تذکر سفت و سخت انتخاباتی خود را در حاشیه شورای برنامه‌ریزی استان داد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اولین تذکر سفت و سخت انتخاباتی خود را در حاشیه شورای برنامه‌ریزی استان داد و آب پاکی روی دست کسانی ریخت که مترصد دخالت در امر انتخابات هستند.

در حالی که همه نگران سرنوشت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد بودند این انتخابات با سلامت و با حضور حداکثری مردم استان برگزار شد.

چینش‌های مدیریتی در چهار سال قبل از انتخابات و شائبه‌ای که در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی ایجاد شده بود همه موجبات نگرانی را در بین مردم و سیاسیون و هواداران کاندیداهای مختلف ایجاد کرده بود.

موضع گیری علنی مسئولان از جمله برخی مسئولان ارشد استانی موجب شده بود نگرانی های فزاینده‌ای در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان ایجاد شود.

با کنار رفتن تیم مدیریت ارشد استانی سابق و روی کار آمدن استاندار کنونی و به دنبال آن تغییر معاون سیاسی امنیتی استاندار و مواضع شفاف استاندار مبنی بر برگزاری انتخابات سالم و آزاد همه نسبت به برگزاری انتخابات سالم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خوش‌بین شدند.

حسین کلانتری استاندار در هر نشست سیاسی و غیرسیاسی و در هر مجمع و مجلسی به مدیران استان در برگزاری سالم انتخابات تذکر و هشدار می‌داد و هنوز قسم‌های معروف جلاله استاندار مبنی بر برخورد با مدیران متخلف در اذهان زنده است.

استاندار و احد جمالی معاون سیاسی همانگونه که وعده داده بودند نفرات برگزیده مردم را از صندوق های رای به عنوان منتخبین معرفی کردند و اقدام تاریخی بیاد ماندنی معاون سیاسی در مدیریت انتخابات شهرستان بویراحمد و حضور در فرمانداری در تاریخ انتخابات‌های استان ماندگار خواهد بود.

به یاد داریم که برخی برای خود سودای مهندسی انتخابات را در سر پرورانده بودند و چندان به رای مردم اعتقادی نداشتند اما همه رویاهای آنها بر باد رفت.

به گزارش فارس اکنون موعد انتخابات ریاست جمهوری فرا رسیده و در این بین مسئولان کنونی در استان‌های مختلف و از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از همه از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ذینفع خواهند بود.

در این میان خوشبختانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد اولین تذکر سفت و سخت انتخاباتی خود را در حاشیه شورای برنامه‌ریزی استان داد و آب پاکی روی دست کسانی ریخت که مترصد دخالت در امر انتخابات هستند.

کلانتری در آن نشست گفت: امانت‌داری، بی‌طرفی، سلامت و امنیت در انتخابات پیش‌رو مدنظر است، امیدواریم با روند تایید صلاحیت‌ها شاهد حضور  حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد خواهیم بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تذکر انتخاباتی خطاب به مدیران گفت: شما مدیران دولت تدبیر و امید هستید، ممکن است با معامله مدیر شده باشید پس نفاق ایجاد نکنید و به مردم خدمت کنید.

وی با بیان اینکه در دولت بعدی هیچ کدام از مدیران در این منصب‌ها نیستند و اسب‌‌مان را زین کرده‌ایم، افزود: دستگاه‌ها شان خود را حفظ کنند، مدیری بخواهد به قانون جمهوری اسلامی خیانت کند و خود را به یک جناح وصل کند ابتدا به مدیر کشوری سپس به نهادهای امنیتی اعلام و معرفی می‌کنم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه غش کردن و بالا پایین پریدن کسی را به بهشت نمی‌برد، افزود: مدیران با هر گرایش که باشند آدم نظام و  نوکر و خدمتگزار مردم هستند. خواهش می‌کنم شخصیت خودتان را حفظ کنید.

کلانتری بیان کرد: مدیران تا روزی که در این پست‌ها هستند کار و خدمت کنند به دور از شان مدیران است از این شاخه به آن شاخه بپرند و  با این مدیر و آن مدیر عکس بگیرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر  اصل سلامت، امنیت، امانت‌داری و بی‌طرفی انتخابات گفت: ما با خدای خودمان معامله می‌کنیم و نیازی نداریم طرفدار کاندیدای خاصی از ما خوشش بیاید یا نیاید ما سرباز امام هستیم راه امام و فرامین رهبری ریل ما است.

وی خاطرنشان کرد: همه ما مدیران به شهدا بدهکار هستیم، باید در مسیری گام برداریم که شهدا در قیامت از ما شاکی نشوند.

اکنون از استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتظار می‌رود که همانند انتخابات یازدهمین دوره مجلس به کرات به صورت مستمر مدیران خود را در راستای برگزاری انتخابات سالم و بی طرف امر و نهی کند.

رسانه ها نیز در کنار حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد هرگونه فعل و انفعال انتخاباتی مسئولان استانی را رصد کرده و به صورت علنی و شفاف هرگونه تخلف انتخاباتی را با مدرک و سند به جامعه اطلاع رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام/