اولویت بسیج در سند راهبری ۱۰ ساله/ تمرکز بر تحقق گام دوم انقلاب با رویکرد محرومیت‌زدایی
اولویت بسیج در سند راهبری ۱۰ ساله/ تمرکز بر تحقق گام دوم انقلاب با رویکرد محرومیت‌زدایی
سردار سلیمانی گفت: بزرگترین ویژگی سند راهبری ۱۰ ساله و اعتلای بسیج این است که بسیج را از سلیقه محور شدن باز می‌دارد؛ این سند مصوب رهبری بوده و با برنامه و آینده نگری و تمرکز بر بیانه گام دوم انقلاب است.

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی در جلسه هم اندیشی مسئولین و مدیران بسیج سازندگی و سپاه‌های استانی که به مدت دو روز در مشهد مقدس در حال برگزاری است اظهار داشت: پیشرفت یعنی سازندگی و محرومیت‌زدایی و قرارگاه اقتصاد مقاومتی باید موارد را اعلام کند تا با پیگیری و ابلاغ در سازمان بسیج که به عهده ماست، پیگیری کنیم.

وی افزود: سردار سلامی بارها فرمودند که اصل اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی و سازندگی باید از مسیر بسیج سازندگی وارد شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: نماینده سپاه در دولت، سازمان بسیج سازندگی است، سپاه این مسئولیت را پذیرفته ولی به زمان لازم برای تحقق این مهم نیاز دارد، سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج همه امور را حل و فصل کرده است.

سردار سلیمانی تصریح کرد: به پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح این سند به دفتر رهبری رسیده و ما ذیل این سند گزارش‌گیری می‌شویم، اما عملیاتی کردن برخی سیاست‌ها طبیعتا زمان بر بوده که باید تسریع شود.

وی با تاکید بر اینکه بسیج تشکیلاتی به عرض و طول ملت ایران است،‌ گفت: نوع سازماندهی تشکیلاتی آن با سایر تشکیلات سازمانی فرق می‌کند و اینگونه نیست که کسی با این تشکیلات رقابت کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اعلام اینکه توانمندی‌های بسیج باید افزایش پیدا کند، بیان‌کرد: در مورد این نوع کارهایی که با نظر سیاسی انجام‌ می‌شود،‌ باید به این نکته اشاره کرد که ملت ایران باهوش هستند که قبل و بعد از انقلاب گول احزاب را نخوردند، حتی در دوران اخیر احزاب تاثیر نداشتند و این افراد بودند که اثرگذاری می‌کردند.