اولویت‌بندی توزیع سیمان در استان
اولویت‌بندی توزیع سیمان در استان
معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعال شدن کارخانه سیمان یاسوج گفت: سیمان با اولویت به پروژه‌ها اختصاص داده شده است.

سید حشمت‌الله صمیمی‌دوست با اشاره به فعال شدن کارخانه سیمان یاسوج گفت: با رایزنی استاندار برق کارخانه سیمان یاسوج تامین و این کارخانه وارد مدار شد و اولویت برای توزیع سیمان در نظر گرفته شده است.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در نشست امروز اولویت تامین سیمان با شهر زلزله‌زده سی‌سخت، پروژه‌های عمرانی و پروژه‌های اقتصادی از جمله پتروشیمی‌ها و همچنین واحدهای تولید بتن است که کارخانه نیاز روزانه این واحدها را تامین کند.

وی با اشاره به اینکه در صورت فعال بودن ۱۰۰ درصدی کارخانه،  ۷۰۰ تن سیمان تولید می‌شود، بیان کرد: کارخانه سیمان یاسوج موظف شد روزانه ۱۶۰ تن سیمان پروژه پاتاوه_ دهدشت، ۲۰۰ تن سیمان مناطق زلزله‌زده سی‌سخت و ۱۰۰ تن پتروشیمی دهدشت و گچساران را فراهم کند.

این مسئول بیان کرد: ۵۰ تن صنایع پلیمر گچساران،  ۲۵ تن در حوزه پروژه عمرانی روستای کره  و ۱۵۰ تن برای واحدهای بتن آماده در نظر گرفته شده است.

صمیمی‌دوست خاطرنشان کرد: در صورتی که ظرف هفته آینده برق سیمان مارگون تهیه و واحد وارد مدار تولید شود مشکلات استان در زمینه سیمان مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/