انقلاب اسلامی در اوج قله‌های اخلاقیات و معنویات است
انقلاب اسلامی در اوج قله‌های اخلاقیات و معنویات است
جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات 1400 لیله‌القدر نظام و کشور است.

سرهنگ مصطفی مثنوی ظهر امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره بهار همدلی با اشاره به دوقطبی اسلام و استکبار گفت: امروز در صحنه سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ با دو قطبی‌هایی مواجه هستیم که از گذشته درس نگرفتند و همچنان بر روی ریل غلط دشمنان داخلی و خارجی مسیر انقلاب را در سطوح مختلف مدیریتی و ارگان حاکمیتی به انحراف برده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نگاه اسلام به غیر از این دیگر هیچ دو قطبی را نمی‌پذیرید یا خدا است یا غیر خدا، یا توحید است یا غیر توحید در مسائل اعتقادی، سیاسی و اخلاقی همین است.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز در انتخابات خیلی‌ها سعی کردند این دو قطبی‌ها را در مسیر موازات اصیل ما جا بیاندازد گاهی نان برخی‌ها و قدرت حاکمیت سیاسی در این موارد است.

مثنوی بیان کرد: در مناظره چند روز پیش اصالت را به جای دو قطبی اسلام و استکبار به جای دیگری می‌دهیم و شعار ما نمی‌توانیم و برخی می‌توانیم و برخی امید و برخی ناامیدی بوده که مبتی بر همین شاخص کلی است.

مثنوی بیان کرد: هیچ گاه ندیدیم ضد انقلاب اعم از داخلی و خارجی تا این حد حساس باشند که مردم حضور پیدا نکنند هیچ گاه شرایط کشور ما به این پیچدگی نبوده است، انتخابات ۱۴۰۰ لیله‌القدر نظام است.

وی بیان کرد: تعجب می‌کنم کسی که در این جایگاه قرار می‌گیرد اگر خودش را در این دو قطبی پیدا کرده و خود را مظهر حاکمیت اسلام می‌داند و تایید بالاترین مراجع حاکمیتی نظام را می‌گیرد چطور به خودش اجازه می دهد از  فضا و اصول انقلاب و آزادی که در اختیار دارد به نفع استکبار استفاده کند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ممکن است فردی با دیگری مسئله داشته باشد و به او پرخاش کند این مورد ندارد اما فردی بیاید در یک فضای عمومی و  سیاسی به نماینده مقام معظم رهبری و کسی که از رهبری حکم گرفته توهین می‌کند.

وی با بیان اینکه بحث من تبلیغ آدم‌ها نیست، عنوان کرد: بحث این است که این دو قطبی اسلامی و استکباری نیست بلکه برآمده از فرهنگ‌لیبرالی و غیر توحیدی است وقتی کسی را به بهانه‌ای که به او علاقه نداریم زیر سوال می‌بریم اساس نظام را زیر سوال بردیم و اینجا وظیفه رسانه سنگین‌ است.

وی بیان کرد:  فردی که شما به او  تهمت می‌زنید ولو با او اختلاف دارید منصوب ولی فقیه است و رئیس دستگاه قضا است نباید فقاهت او را زیر سوال ببرید کسی که رئیس قوه قضاییه می‌شود مجتهد مسلم است که دانشگاه‌های  خارجی فرد دارای فقاهت و اجتهاد را  دارای مدرک دکتر می‌دانند.

وی بیان کرد: زیر سوال بردن فردی خارج از دوگانه اسلام و استکبار است، برای اینکه سبد رایشان پر شود از این ترفند استفاده می‌کنند این نوع رفتار از هیچ فردی قابل قبول نیست.

این مسئول با اشاره به اینکه بعد  از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی این دوگانگی را  رشد و نمو دادیم، جبهه مقاومت در اوج قله است و آمریکا و اسرائیل امروز جایگاه ایران اسلامی را می‌دانند، گفت: یک عده‌ آدم کم‌‌ظرفیت داخلی اینگونه توهین می‌کنند باید به عنوان رسانه تبیین شود که جای این دو قطبی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری کجاست چرا به این اصول توجه نمی‌شود.

وی بیان کرد: امروز نمی‌شود جامعه پردازی و تمدن سازی کرد بدون اینکه شعار امید به آینده و افتخار به گذشته را باور داشت، برخی از این آقایان در مباحثات و مناظراتی که می‌کنند و کسانی که تریبون‌دار آنها هستند به گونه‌ای حرف می زنند که به گذشته افتخار نمی‌کنند و به آینده امید ندارند تعجب می‌کنم این افراد چگونه می‌خواهند مملکت‌داری کنند.

جانشین فرمانده سپاه فتح با بیان اینکه همه این ۷ نفر کاندیدای ریاست جمهوری از اول انقلاب تا کنون مسئول بودند، گفت: برخی از آقایان که دیگران را محکوم به سندروم پست بیقرار می‌کنند خودشان طوماری طولانی از پست‌های مختلف حتی غیرمرتبط با مدرک تحصیلی داشتند برای چه دیگران را به چالش می‌کشانند و تهمت می‌زنند.

مثنوی بیان کرد: اگر بنا است به انتخابات به عنوان لیله‌القدر انقلاب نگاه کنیم و مشارکت حداکثری را مطالبه کنیم حتما باید اخلاق مداری،راست گویی، افتخار به گذشته و امید به آینده نظام اتفاق بیفتد.

وی بیان کرد: نمی‌شود تمدن سازی کرد اما به آینده انقلاب اسلامی امیدوار نبود کسی که در قامت رئیس جمهور می‌خواهد ۴ سال و لو ۸سال مسئولیت کشور را بر عهده بگیرید باید حواسش را جمع کند برخی‌ها که خودشان بنا دارند مسئولیت کشور را بر عهده بگیرند گوی سبقت را از دوستانشان ربودند و به جای اینکه دولت‌های گذشته را مقصر بدانند دولت‌های آینده را مقصر می‌دانند.

این مسئول بیان کرد: اعتقاد داریم انقلاب به سمت تکامل در حال حرکت است معتقدیم همه کسانی که در دوره‌های قبلی مسئولیت گرفتند انقلاب را یک گام به جلو بردند دهه دوم بهتر از دهه اول بود و دهه پنجم بهتر از دهه‌های گذشته بود همه این‌ها مرهون ۴ دهه مسئولیت‌ها مسئولان بودند.

وی بیان کرد: امروز علی‌رغم همه بداخلاقی‌هایی که با هم داریم انقلاب اسلامی در اوج قله‌های اخلاقیات و معنویات است و الگوی کشورهای مسلمان و غیرمسلمان هستیم بنا نیست در هیبت یک جلسه مناظره چارچوب‌ها و  مرزهای اعتقادی را بر هم بریزید.

انتهای پیام/