انتقاد معاون استاندار از بی تدبیری برخی دستگاه‌ها در دهه فاطمیه(س)
انتقاد معاون استاندار از بی تدبیری برخی دستگاه‌ها در دهه فاطمیه(س)
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بی‌تدبیری برخی دستگاه‌های فرهنگی در ایام و مناسبت‌هایی مثل دهه فاطمیه انتقاد کرد.

سید جواد هاشمی در نشست ستاد کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از برگزاری برخی برنامه‌های خارج از عرف و قاعده در دهه فاطمیه گفت: بروز چنین مسائلی در استانی که ۱۰۰% شیعه بوده جای نگرانی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه ما در مملکت اسلامی مدیون حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بوده که باید بی بی دو عالم در هر زمان و مکان مورد مورد تکریم و احترام باشد لذا برگزاری چنین مراسماتی در دهه فاطمیه در استان صد در صد شیعه غیر قابل توجیه است.

وی با انتقاد از مسئولانی که کار خود را به درستی انجام نمی دهند گفت: مسئولان باید توضیح دهد که چرا چنین برنامه‌هایی در چنین مناسبت‌هایی برگزار می‌شود آیا تدوین یک تقویم ساده و جدولی که در آن مناسبت‌ها دیده شده باشد و مورد یادآوری قرار گیرد کار سختی است؟.

هاشمی گفت: مسئولان می‌توانند با تدوین جدولی که مناسبتها در آن درج شده به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا تداخلی میانه برنامه‌هایی مثل عروسی و مناسبت‌های مذهبی مثل دهه فاطمیه ایجاد نشود و دستگاه متولی هم مراقبت کرده و ابعاد نظارتی خود را انجام دهد.

وی در ادامه در خصوص همین موضوع گفت: بازرسی که بعد از برگزاری برنامه‌های عروسی در تالارها و در دهه فاطمیه صورت گیرد چه دردی را دوا می‌کند؟ باید علاج واقعه قبل از وقوع آن باشد.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه سرعت گسترش ویروس جدید کرونا را باید جدی گرفت گفت: موارد مشکوک از ویروس جدید در کشور مشاهده شده که در حال بررسی است و باید مراقبت ها را در استان خودمان بیشتر کنیم.

وی در ادامه خطاب به معاون دانشگاه علوم پزشکی گفت: قرار شد بحث مدیریت هوشمند کرونا در استان شروع شود و جلسه آن برگزار گردد که متاسفانه هنوز در استان اقدامی نشده است تا دستورالعمل ها و شیوه نامه ها ابلاغ شود.

هاشمی تصریح کرد: بر اساس آن دستگاههای اداری موظف هستند از ورود افرادی که ۲ دوز واکسن خود را دریافت نکرده اند به ادارات و دستگاه‌ها جلوگیری کنند.

انتهای پیام/