انتقاد فرماندار کهگیلویه از برخی بی‌اخلاقی‌ها و نشر اکاذیب در فضای مجازی
انتقاد فرماندار کهگیلویه از برخی بی‌اخلاقی‌ها و نشر اکاذیب در فضای مجازی
انتقاد فرماندار کهگیلویه از برخی بی‌اخلاقی‌ها و نشر اکاذیب در فضای مجازیانتقاد فرماندار کهگیلویه از برخی بی‌اخلاقی‌ها و نشر اکاذیب در فضای مجازی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ فرماندار شهرستان کهگیلویه در جلسه شورای اداری با انتقاد از برخی افراد مغرض که برای جلب توجه در فضای مجازی اقدام به نشر اطلاعات بی پایه و اساس در شبکه های مجازی میکنند یادآور شد: فضای مجازی اغلب جولانگاه کسانی است که اطلاعات ضعیفی دارند و حتی نمیدانند نشر اکاذیب جرم است

وی با بیان این‌که عده‌ای در تریبون‌ها یا در فضای مجازی به دنبال تشویش اذهان عمومی که چرا پادوک از کهگیلویه جدا کردند گفت: اولاً شما جایگاهت چیست که هشدار می‌دهی، همان کسی که در فضای مجازی قلم می‌زند خود او اول خائن است.

وی افزود: اگر چند سال قبل در این موضوع خیانتی انجام شده، آن کسی که قبلا لکنت زبان گرفته بود و الان زبان باز کرده، خود او از کسانی است که در این مسئله خیانت کرده و شریک است.

موسوی با بیان این‌که تقسیمات کشوری آسان نیست و فرایند سختی دارد گفت: در سال ۹۸ مسئولان وقت آمدند و این‌کار در آن زمان انجام شده است، مگر می‌شود بخشی از شهرستان جدا شود و فرماندار آن شهرستان، استاندار، نماینده، معاون سیاسی اطلاع نداشته باشند؟ آیا همه کسانی آن زمان مسئولیت داشتند خائن هستند؟ آیا زبان منتقدین آن زمان گنگ بود! آن‌هایی که آن زمان سکوت کردند خائن هستند؟

فرماندار شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: به دستور استاندار، نمایندگان دو شهرستان همراه فرمانداران و شورای تأمین یک جلسه کنار سد کوثر گرفته شد و اولین موضوع اصلاح خط مرزی بود، آقای منتقد آیا این‌ها هم خائن هستند؟

وی عنوان کرد: چندین ماه قبل به همراه فرماندار گچساران و معاون سیاسی برای تعیین تکلیف این مسئله یک جلسه در دفتر تقسیمات کشوری داشتیم، کارشناسان آمدند منطقه را بازبینی و پیگیری کردند و برای اصلاح خط مرزی باید دید دولت چه چیزی را تصویب می‌کند.

موسوی افزود: این‌گونه نیست که کسی دغدغه ندارد و بی‌توجه باشد اما به این دسته افراد می‌گوییم یا نمی‌دانید یا اطلاعات‌تان ضعیف است و یا حسود هستند و ما به این حرف‌ها توجه نمی‌کنیم.

 

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ