انتقاد بخشدار چاروسا از عدم حضور برخی مدیران در شورای اداری
انتقاد بخشدار چاروسا از عدم حضور برخی مدیران در شورای اداری
بخشدار چاروسا با تشریح برنامه‌های دهه فجر نسبت به عدم حضور برخی مدیران در شورای اداری انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ نشست شورای اداری چاروسا با هدف برگزاری برنامه های دهه فجر در بخشداری چاروسا برگزار شد.

 

در این نشست بعضی مدیران حضور پیدا نکردند و بعضی نتوانستند به موقع شرکت کنند که با تذکر جدی بخشدار همراه بود.

سیدشرمت الله داربام در این نشست با گرامیداشت دهه فجر عنوان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور رشادت، پایمردی و آزادی خواهی ملت سلحشور ایران اسلامی است که توانستند با رهبری امام دوراندیش و با بهره گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کنند و پرچم پیروزی اسلام را بر فراز ایران برافرازند.

بخشدار چاروسا تصریح کرد: دهه فجر نماد همبستگی و مقاومت ملت ایران در مقابل ظلم است.

داربام با تذکر به مدیرانی که در جلسات شرکت نمی کنند عنوان کرد: بعضی مدیران در جلسات شرکت نمی کنند و به جلسات توجه ندارند که قطعا با مدیران بالا دست آنها تذکرات لازم ارائه خواهد شد و مدیرانی هم به موقع شرکت نمی کنند که باید توجه کنند.

بخشدار چاروسا با اشاره به مدیران خدمات رسان به شرکت گاز بخش به دلیل شرکت نکردن در جلسات تذکر و به مدیران آبفا و برق ماموریت داد تا مشکل برق منبع آب کمردوغ را قبل از آغاز دهه فجر تکمیل کنند و در ادامه یادآور شد: تنها با وحدت است که مدیران می توانند به مردم خدمات رسانی مناسب را انجام دهند و بدون وحدت نمی شود به مردم خدمت کرد و مدیرانی هستند که مشکلات مردم برای آنها اهمیت داده نمی شود که اگر یک روز مدیر باشم نسبت به تغییر آن مدیر تمام تلاشم را بکار خواهم بست.

وی با بیان اینکه همه مدیون نظام و انقلاب هستیم و مدیران باید در جهت بیان عملکرد نظام اقدام کنند تصریح کرد: باید عملکرد خود را در ایام دهه فجر اطلاع رسانی کنند و به مردم بگویند چه عملکردی دارند و با دعوت از اصحاب رسانه عملکرد خود را اعلام کنند و نگذارند عملکرد نظام مورد فراموشی قرار بگیرد.

داربام با بیان اینکه باید تمامی مصوبات دهه فجر مورد تاکید و اجرایی قرار بگیرند تاکید کرد: مدیرانی که در مصوبات دهه فجر کوتاهی کنند به مدیران بالا دست آنها تذکرات لازم را ارائه می دهیم.

ایمان فولادی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم در این نشست با گرامیداشت دهه فجر و ماه رجب به اعلام کمیته های دهه فجر تاکید کرد و خواستار حضور باشکوه مسئولین در مراسمات فرهنگی شد.

فولادی به برنامه های ایام دهه فجر اشاره و گفت: اجرای رژه خودرویی در روز ۱۲بهمن، نواختن زنگ انقلاب، سفر به روستاهای بخش و حضور باشکوه مردم در ۲۲بهمن و غبارروبی گلزار شهدا از مهمترین برنامه های دهه فجر بود.

حسنی رئیس دادگاه عمومی چاروسا هم در این نشست با گرامیداشت دهه فجر خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران حقیقتی بود که در بستر سنت های الهی جلوه ای زیبا از قدرت و عظمت حضرت حق و صلابت و کرامت انسان ها را به نمایش گذاشت و استقلال و آزادی را به عنوان بزرگترین و ارزشمندترین آثار نظام اسلامی برای ملت ایران به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه کرامت انسانی در دوره پهلوی وجود نداشت و انقلاب اسلامی به انسانیت عزت داد تصریح کرد: در دوران پهلوی یک حیوان از یک انسان اهمیت بیشتری داشت و هدف امام خمینی(ره) علاوه بر توجه به مسائل مالی مردم توجه اصلی امام راحل توجه به مسائل دینی و اسلام بود.

رئیس دادگستری چاروسا با بیان اینکه قدردان انقلاب اسلامی باشیم عنوان کرد: دشمن کار به مسائل مالی ماها ندارد و هدف اصلی دشمن اسلام و جمهوریت ما دارند و ما باید هوشیار باشیم که ایام دهه فجر فرصت خوبی برای بیان این مسائل و توجه به عملکرد نظام است که به مردم گفته شود.

وی در ادامه از مدیران ادارات خواست تا پیگیر مصوبات دهه فجر باشند.

علی الهامی رئیس آموزش و پرورش چاروسا در این نشست با گرامیداشت دهه فجر خاطرنشان کرد: وحدت، انسجام و حضور گسترده مردم از مهمترین مولفه های پیروزی انقلاب اسلامی است و امروز نیز تلاش برای حفظ و باروری انقلاب اسلامی بازگو کردن وحدت و یکپارچگی ملی در مقابله با استبداد، ظلم و انتقال ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی به نسل جوان به عنوان وظیفه ای همگانی است.

وی ادامه داد: وظیفه همگان این است که تا حد وسعمان برای زنده نگه داشتن ارزش های انقلابی و اسلامی بکوشیم چرا که انقلاب به ما هویت و ارزش داد و اگر برخی کاستی‌ها نیز در جاهایی وجود داشته باشد، می‌توان با روحیه انقلابی آن را برطرف کرد.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا با بیان اینکه مسئولین باید کنار مردم قرار بگیرند چرا که مردم صاحبان انقلاب هستند تاکید کرد: مدارس آماده برنامه های دهه فجر است و نشستی در آموزش و پرورش برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های هه فجر تاکید شد.

سروان توحید رجائی در این نشست هم با گرامیداشت دهه فجر و ماه رجب خاطرنشان کرد: خوشبختانه کشور ما با وجود فشارها و هجمه‌های استکبار جهانی با اتحاد و همدلی همگان در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به سمت پیشرفت و رشد در حال حرکت است.

وی با تقدیر از تذکرات بخشدار چاروسا در خصوص مشکلات مردم خواستار حضور مردم در برنامه های مختلف فرهنگی شد.

داریوش فاطمیان رئیس شورای شهر قلعه رئیسی هم در این نشست با گرامیداشت دهه فجر از آمادگی کامل شهرداری و شورای شهر قلعه رئیسی برای برنامه های دهه فجر خبر دادو گفت: ۱۴میلیون تومان در زمینه تزئین سطح شهر وسایل خریداری کردیم که در اولین فرصت نصب و سطح شهر را آماده دهه فجر خواهیم کرد و آمادگی کامل برای برگزاری جشن های انقلاب و دهه فجر را داریم.

نصیری رئیس اداره برق چاروسا هم با بیان اینکه روشنایی روستاها باید با همکاری دهیاری ها انجام گیرد تاکید کرد: برای برق آب کمردوغ باید با مسئولین بالا دست هم هماهنگی کرد اما همکاری همه ادارات باید با هم صورت بگیرد تا مشکلات مردم کاهش یابد.

خانم رسایی رئیس کتابخانه عمومی قلعه رئیسی هم در این نشست از اعضای انجمن کتابخانه ها خواست تا به جلسات این انجمن بیشتر توجه شود.

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : مالک آهنگ