انتقاد از سوء مدیریت در حوزه آب
انتقاد از سوء مدیریت در حوزه آب
امام جمعه اهواز گفت:منابع آبی کم نداریم ولی سوء مدیریت، خوزستان را بیچاره کرده است در فصل تابستان باز مشکل آب خواهیم داشت.

به گزارشخبر دیشموک،   حجت الاسلام سیدمحمدعبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه‌های نماز جمعه اهواز در در خصوص حمله روسیه به اوکراین اظهار کرد:نماینده پارلمان اوکراین گفته است سال ۱۹۹۴ با تضمین آمریکا، انگلیس و روسیه زرادخانه هسته‌ای خود را تسلیم کردیم، امروز کشته می‌شویم و سلاح هسته‌ای نداریم.

وی ادامه داد:کسانی که می گفتند عصر موشک گذشته و عصر مذاکره است کجا هستند این روزها را ببینند؟ قدرت بازدارندگی حرف اول را در دنیا می‌زند اگر می خواهید اِشغال نشوید تجزیه نشوید باید قدرت بازدارندگی را افزایش داد.

امام جمعه اهواز در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سوءمدیریت در توزیع آب خوزستان اظهار کرد:منابع آبی کم نداریم ولی سوء مدیریت، خوزستان را بیچاره کرده است در فصل تابستان باز مشکل آب خواهیم داشت.

وی ادامه داد:سیستم‌های آبرسانی باید مکانیزه شود بخش عمده آبی که رها می شود هدر می رود و به کشاورز در پایین دست کرخه نمی رسد توزیع آب عادلانه وظیفه مدیران و مسولان خوزستانی است باید در این رابطه برنامه ریزی شود چندماه است در این خصوص تذکر می‌دهیم.

انتهای پیام/