انتقادیک مسئول از حاشیه سازها/ به جای حاشیه‌سازی مطالبه‌گر باشیم
انتقادیک مسئول از حاشیه سازها/ به جای حاشیه‌سازی مطالبه‌گر باشیم
فرماندار بهمئی گفت: اگر برای این شهرستان دلسوز هستیم کاری به حرف‌های بی ارزش نداشته باشیم شهرستانی با این ظرفیت چرا نباید پالایشگاه نداشته باشد؟.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، علی محمدی  اظهار کرد: در راستای موضوع مسکن فرهنگیان دو جلسه تشکیل شد و نتیجه جلسه این بود که زمین در یک نقطه ای که منابع ملی نباشد شناسایی شود و موضوع واگذاری و مسائل دیگر را انجام خواهیم داد.

محمدی در خصوص رسیدگی به وضعیت جاده‌ها گفت: می‌توان ادعا کنم در طول سالیان اخیر حتی از اول انقلاب تا الان هیچ سالی به اندازه ۱۴٠۱ در حوزه راه‌های بهمئی کار نشد ۳٠ کیلو متر روکش و آسفالت در یک سال در شهرستان بهمئی که باید منصفانه به قضیه نگاه کرد.

وی ادامه داد: از چاه روغنی به سمت لیکک روکش شده و از قلعه ممبی به سمت سرآسیاب از چند روز آینده شروع خواهد شد.

محمدی خاطرنشان کرد: ممبی به سمت رود تلخ باز هم روکش آسفالت داریم با هماهنگی با رامهرمز از جاده انتهای رودتلخ به سمت خوزستان اعتبار آن تصویب شده که از سمت خوزستان آغاز می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهمئی افزود: در بنیاد مسکن کارهای بزرگی شده اما متاسفانه بعضی‌ها از خارج شهرستان همه وقته دنبال حاشیه‌سازی هستند و ما دست همراهی به سمت کسانی می دهیم که به دنبال توسعه بهمئی هستند اما گاهی در فضای مجازی بی‌انصافی می‌شود که وقتی ته قضیه را نگاه می‌کنی افرادی هستند که برای رسیدن به مدیریت یک اداره ناکام مانده‌اند.

محمدی با اشاره عدم حضور معاون رئیس جمهور در بهمئی افزود: برنامه این بود که تنها بیمارستان را از نزدیک ببینند اما به دلیل مشکلات پروازی این سفر انجام نشد چرا باید عده‌ای حاشیه‌سازی کنند..

فرماندار شهرستان بهمئی گفت: اگر برای این شهرستان دلسوز هستیم کاری به حرف‌های بی ارزش نداشته باشیم شهرستانی با این ظرفیت چرا نباید پالایشگاه نداشته باشد؟ اگر این موضوعات مطالبه عمومی شهرستان بشود اثرگذار خواهد بود آن وقت مسئولان موظف‌اند که پای کار بیایند متاسفانه عده‌ای قلم می‌زنند تا ذهنیت مردم را خراب کنند.

فرماندار شهرستان بهمئی افزود: باید به فریاد شهرستان خودتان برسید ما روزی از اینجا می‌رویم اما مطالبات حقیقی مردم باید پی‌گیری شود.

محمدی با اشاره به اینکه الان باید مطالبه عموم مردم نبود پالایشگاه در این شهرستان باشد گفت: وقتی همه یک صدا بگویند پالایشگاه می‌خواهیم قطعا اثرگذار خواهد بود.

فرماندار شهرستان بهمئی با اشاره به تلاش های خود در خصوص مطالبه به حق مردم در مورد پالایشگاه گفت: تا الان دو تیم ویژه و سرمایه گذار برای پالایشگاه بهمئی آورده‌ایم همین پالایشگاهی که چرام هست این تیم ابتدا در بهمئی سراغ گرفتند ابتدا بهمئی را شناسایی کردند بنا به دلایلی اینجا را نپذیرفتند پارامترهای لازم را این تیم تشخیص نداد یک تیم دیگری خواهد آمد و موضوع را مورد پیگیری قرار می‌دهند و امیدواریم به موفقیت برسد.

وی گفت: وقتی خدمت وزیر کشور گفتم که شهرستان بهمئی بیش از ۸۰ چاه نفت دارد تعجب می کردند لذا اگر می‌خواهیم کاری شود باید مطالبات منطقی را یک صدا پی‌گیری کنیم.

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ