انتقادات استاندار از برخی کم‌کاری‌ها و سهل‌انگاری‌ها از سوی دستگاه‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد
انتقادات استاندار از برخی کم‌کاری‌ها و سهل‌انگاری‌ها از سوی دستگاه‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد
استاندار در پاسخ به محمدی هم از نحوه عملکرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در رابطه با نصب جداکننده‌های بتی در جاده‌های استان، بیان کرد: متاسفانه احتمالا پیمان کارانی که برای انجام این کار انتخاب می‌کنید مهارت لازم را ندارند چرا که کیفیت کارشان مطلوب نیست و گا‌ها شاهد هستیم همین جدا کننده‌ها علل اصلی ایجاد تصادفات هستند.

به گزارش خبر دیشموک، فرمانده انتظامی این استان با اشاره به اینکه ۶۰ درصد این تصادفات در نقاط حادثه خیز شناسایی شده سال‌های پیش رخ داده است، گفت: آژیر خطر تصادفات در استان به صدا در آمده و میطلبد دستگاه‌های مربوطه تمرکز بیشتری در رفع مشکلات این نقاط کنند.

سردار مصطفایی افزود: البته خوشبختانه تعداد آمار فوتی‌ها بر اثر تصادف نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.
سرهنگ پیوست رییس پلیس راهور استان هم به مهم‌ترین نقاط حادثه خیز استان پرداخت و بیان کرد: پل تنگ سریز شماره ۲، کمربندی یاسوج، محدوده فرودگاه یاسوج، پیچ تنگ کناره (محور بابامیدان)، محدوده پل تنگاری تا دوراهی سپیدار (محور بابا میدان) پیچ چشمه پلنگی، تقاطع ابتدایی کریک، پل تلگاه، پیچ‌های آب حیات، روستای سمغان، پیچ‌های شلال دان از مهم‌ترین نقاط حادثه خیز استان هستند که بیشترین آمار تصادفات در این نقاط قرار دارند.
در این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتقادات زیادی از برخی کم‌کاری‌ها و سهل انگاری‌ها از سوی دستگاه‌های مختلف در استان کرد؛ و گفت: این سهل انگاری‌ها موجب شده تا تصادفات منجر به فوت و جرح و خسارت در استان به وفور مشاهده شود.
راستا مدیرکل راه و شهرسازی استان در پاسخ به سوال استاندار مبنی بر علت برطرف نکردن نقاط حادثه خیز پل تنگ سریز گفت: تاکنون پنج مناقصه برگزار شده و هنوز به نتیجه نرسیده اند.
حاجی زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که گویی از عملکرد راه و شهرسازی استان در این یک مورد ناراضی به نظر می‌رسد به موضوعی دیگر اشاره کرد و گفت: بالا بودن قیمت برای اجرای پل، یکی از این موضوعات به شمار می‌رود که گاه پیمانکار طرح تا بیش از ۱۵۰ درصد قیمت را بالا برده‌اند.
استاندار در پاسخ به محمدی هم از نحوه عملکرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در رابطه با نصب جداکننده‌های بتی در جاده‌های استان، بیان کرد: متاسفانه احتمالا پیمان کارانی که برای انجام این کار انتخاب می‌کنید مهارت لازم را ندارند چرا که کیفیت کارشان مطلوب نیست و گا‌ها شاهد هستیم همین جدا کننده‌ها علل اصلی ایجاد تصادفات هستند.
استاندار در پایان جلسه به مدیرکل راه و شهرسازی اعلام کرد که می‌بایست تا آخر همین ماه تکلیف پل تنگ سریز و به مناقصه رفتن آن مشخص شود.
انتهای پیام/