امام جمعه دیشموک: باید سبک زندگی حسینی داشته و معارف حسینی را مد نظر قرار دهیم+تصاویر
امام جمعه دیشموک: باید سبک زندگی حسینی داشته و معارف حسینی را مد نظر قرار دهیم+تصاویر
حجت الاسلام راوند گفت: باید سبک زندگی حسینی را حرکت و معارف حسینی را در نظر داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند در جمع عزاداران حسینی در روستای بردله(روستای شهید نوروزی) اظهار داشت : در برهه ای قرار داریم که منتظر امام زمان عج هستیم ؛ اگر میخواهیم یار امام زمان عج باشیم باید عمل کننده به آرمان های امام باشیم و یک منتظر واقعی باید در هر زمانی و در هر مکانی احساس کند که در حضور امام زمان (عج)هست.

وی با اشاره به شهادت بی شمار فلسطینیان افزود: چون مردم آنجا پیرو اندیشه های امام و شهداء هستند اینگونه به آنها ظلم می کنند.

 

حجت الاسلام راوند فعالیت کلاهبرداران اینترنتی در منطقه را آسیبی خطرناک دانست و گفت : یک مسلمان شیعه و پیرو اهل البیت علیه السلام که نباید دنبال حرام خواری باشد.

ایشان متذکر شد:  اینکه زیر پرچم امام زمان (عج) عزدار امام حسین ع باشیم،لیکن؛ دنبال حرام خواری و لقمه حرام باشیم چیزی به جزء عاقبت به شری نیست.

امام جمعه دیشموک اذعان داشت: اگر ما میخواهیم دنبال عاقبت بخیری باشیم، باید تهمت نزنیم، دروغ نگوئیم، کلک نزنیم و دنبال حرام خواری نباشیم  و این مجلس امام حسین (ع) برای راهنمایی ماست و باید از این مجلس ها درس بگیریم.

حجت الاسلام راوند بیان کرد : باید سبک زندگی حسینی را حرکت و معارف حسینی را در نظر داشته باشیم و اینکه در مجالس و … کودکان و نوجوانان ما دنبال گوشی ها در مسیر جنگ نرم غرب حرکت کنند چیزی به جزء گمراهی و شکست در زندگی نیست.

 

انتهای پیام/

 

 

  • نویسنده : مالک آهنگ