افتتاح کلاس تربیت بدنی و کیفیت بخشی به فعالیت های ورزشی
افتتاح کلاس تربیت بدنی و کیفیت بخشی به فعالیت های ورزشی
با حضور رئیس آموزش و پرورش لوداب اولین کلاس تربیت بدنی و کیفیت بخشی به فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش منطقه لوداب افتتاح شد.

با حضور رئیس آموزش و پرورش لوداب اولین کلاس تربیت بدنی و کیفیت بخشی به فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش منطقه لوداب افتتاح شد.

سید محمدرحیم دانش‌زاد در این کلاس اظهار کرد: از جمله طرح مفید در آموزش و پرورش اجرای طرح کوچ  است، فعالیت های ورزشی در مدارس موجب کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان می شود و نشاط ، شادابی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان را فراهم می‌کند.

رئیس آموزش و پرورش منطقه لوداب گفت: کیفیت بخشی به فعالیت‌های ورزشی و توسعه سلامت و تندرستی مردم بخصوص در وضعیت امروزی که سبک زندگی به جهت مشغله‌های شغلی و تغییر نوع غذاها و کم تحرکی تغییر داده ضرورت چنین برنامه ها و کلاس‌هایی را در کنار تحصیل دانش آموزان در مدارس ضروری کرده است.

قابل ذکر است که این کلاس در دبستان ابتدایی ابن سینا شهر گراب با زیربنایی به مساحت ۸۰ متر و مبلغ چهارصد و پنجاه میلیون ریال به همت مدیرکل و معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان و با اجرای آموزش و پرورش منطقه لوداب به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/