اظهارات نماینده کهگیلویه در مجلس پیرامون انتخاب استاندار
اظهارات نماینده کهگیلویه در مجلس پیرامون انتخاب استاندار
اظهارات نماینده کهگیلویه پیرامون انتخاب استاندار موحد: اولویت با فرزندان استان است.

موحد: کارآمدی استاندار برای نمایندگان مجلس مهم تر از بومی یا غیر بومی بودن شخص استاندار است، با این حال با توجه به وجود نیروهای توانمند بومی جمع بندی نمایندگان استان گزینه بومی است.

 

موحد: اولویت با فرزندان استان است؛ با سر کار آمدن دولت دولت چهاردهم کم کم شاهد تغییر مدیران ارشد در سطح ملی و استان ها هستیم.

 

بنابر گزراشات دولت چهاردهم تمامی استانداران به جز یک استان تغییر خواهند کرد.

 

استان کهگیلویه و بویر احمد یکی از استان هایی است که به جهت حواشی رخ داده پیرامون استاندارش در کانون توجهات قرار دارد و زمزمه هایی پیرامون گزینه های مطرح شده به گوش میرسد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛  سید محمد موحد نماینده شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ در گفتگو با خبرنگار کبنا، کارآمدی استاندار را مهم تر از بحث بومی یا غیر بومی بودن دانست و گفت:   “مهم برای ما اینست که استاندار در خدمات به مردم و وظایف محوله بتواند نقش آفرینی (مثبتی) داشته باشد.”

 

موحد اولویت اول نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی را گزینه ی بومی اعلان کرد و تشریح کرد:  در مرحله اول ما معتقدیم که فرزندان استان از تونایی و قدرت و اقتدار خدمات دهی برخورداند. به اعتقاد من اولویت با فرزندان استان باید باشد.

 

به دلیل اینکه در جاهای مختلف نشان دادند که هم توانش را دارند و هم از سلامت برخورداند. وی با بیان اینکه نمایندگان استان در موضوع انتخاب استاندار نظر واحدی دارند گفت: تا الان هیچ مشکلی بین نمایندگان وجود ندارد و نظر واحدی دارند .امیدواریم ادامه دار باشد. با توجه به اینکه معیار انتخاب استاندار خدمت بهینه به مردم است ، در صورتی که دولت به نتیجه برسد استاندار غیر بومی انتخاب کند ما قطعا سعی میکنیم دولت را همراهی و کمک کنیم.

 

نماینده کهگیلویه بزرگ جهت انتخاب استاندار  هماهنگی با نماینده ولی فقیه ، نمایندگان استان در مجلس و سایر افرادی که در استان نقش دارند را خواستار شد و جمع بندی نمایندگان استان را  افراد بومی و از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد اعلان کرد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ