استاندار و مسئولان به مشکلات قشرهای روستایی و عشایری دیشموک توجه کنند
استاندار و مسئولان به مشکلات قشرهای روستایی و عشایری دیشموک توجه کنند
دشمنان در رسانه‌های خود گسترده اعلام کردند که مقام معظم رهبری از دنیا رفت، مقام معظم رهبری باحضور و گذر از نیروهای مسلح و یک ساعت ایستادن و سخنرانی‌ نقشه های آن ها را خنثی و چهره واقعی آنها را برای مردم به نمایش گذاشته است، همچنین رهبر معظم انقلاب در سخنرانی به صراحت و روشنی اصل و فرع این ماجرهای اغتشاشات اخیر را برای مردم روشن کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند در خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته ضمن دعوت به تقوی الهی اظهار کرد: بین اقوام مختلف فرقی نیست مگر در تقوی، ملاک انتخاب افراد تقوا است.

وی به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در آئین دانش آموختگی نیروهای مسلح که در محل پادگان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی برگزار شد اشاره و بیان کرد: این برنامه پیام های مختلفی داشت و پیام اول حضور مقام معظم رهبری در این پادگان که متعلق به فراجاست ؛ و دیگری بعد از جنگ روانی و خبیثانه دشمنان در پخش خبری به عنوان اینکه مقام معظم رهبری از دنیا رفته، که اینجا تمام نقشه های آنها را خنثی کرده است.

راوند بیان کرد: رهبری عظیم الشان باحضور و گذر از نیروهای مسلح و یک ساعت ایستادن و سخنرانی‌ نقشه های آن ها را خنثی و چهره واقعی آنها را برای مردم به نمایش گذاشته است، همچنین رهبر معظم انقلاب در سخنرانی به صراحت و روشنی اصل و فرع این ماجرهای اغتشاشات اخیر را برای مردم روشن کرده است، که هدف اصلی دشمنان از اغتشاشات این است با برنامه ریزی و تعطیل کردن دانشگاه و مشغول کردن نسل نوجوان و جوان، منحرف کردن مسوولین از خدمت به مردم که اصل اساسی هست، مانع توسعه و قوی شدن کشور ما شوند، چون دشمن با ایران قوی و متحد مخالف است و آنها نمیخواهند مردم مستقل باشند، هدفشان این است بر استقلال ایران و امنیت کشور ما تسلط داشته باشند و هرکاری دلشان میخواهد، بکنند.

امام جمعه دیشموک گفت، رهبری فرموده به نیروی انتظامی، بسیج و مردم ظلم شده است، البته مردم قدردان هستند و نیروی انتظامی برای مبارزه با اشرار جان خودشان را برای امنیت مردم می دهند و مردم قدرشناس هستند و حامی نیروی انتظامی هستند، یاد شهدای نیروی انتطامی بویژه یاد شهیدان نوروزی و اسویار را گرامی میداریم و از تلاش نیروی انتظامی دیشموک و اسفندان تقدیر و تشکر میکنیم.

راوند به روز روستا و عشایر اشاره و گفت: در دیشموک اکثر منطقه را روستاییان و عشایر تشکیل می دهند که باید مسوولان توجه کنند که عشایر در بحث تولید دامپروری تلاش و زحمت زیادی دارند و طرفدار نظام هستند و باید به این قشر خدمات شبانه روزی ارائه شود، خدماتی در حوزه بهداشت، اب رسانی، راه و جاده که خواسته ی همیشگی مردم هست ومسوولان توجهی ندارند.

وی گفت: در حوزه روستایی مشکلات عدیده ای داریم، در بحث بنیاد مسکن توجه آنچنانی به منطقه مل نشد، ماهیچ روستایی نداریم که کامل طره هادی آن اجرا شده باشد، می طلبد استاندار به این مسئله توجه و مسوولان با بکارگیری نیروهای قوی به این امر توجه کنند.

خطیب نماز جمعه دیشموک تصریح کرد: در بحث بنیاد مسکن توجه شود و کار اساسی صورت پذیرد.

راوند به مشکلات حوزه آب و برق هم اشاره و اذعان کرد: روستای سرتنگ لیراب، اجم، رودریش، سرپر وپای پره یا آب ندارند یا پایدار نیست، انتظار هست به این مسئله توجه شود، در حوزه برق روستاهایی داریم مشکل برق دارند که برخی خانوارها برق ندارند، از جمله پنل های خورشیدی سرتنگ لیراب مدت زیادی هست که خراب است و باید مسوولان توجه و عمل کنند ونه فقط حرف بزنند.

امام جمعه دیشموک به ولادت رسول اکرم(ص) به روایت اهل تسنن اشاره و بیان کرد: این هفته، هفته وحدت نامیده می شود، شیعه و سنی با اتحاد وحدت درکنار هم هستند و مشترکات زیادی دارند که در مقابل دشمنان اسلام شهدای زیادی تقدیم کرده اند، اگر مسلمانان باهم اتحاد داشته باشند و در مقابل دشمنان اسلام وحدت داشته باشند، اسلام قوی و شکست ناپذیری دز دنیا تشکیل می شود.

راوند تاکید کرد: اغتشاشات اخیر، سربازان گمنام زحمات زیادی کشیدند، تمام کشورها دنبال ناامنی در کشور هستند با استفاده از رسانه های تحت سلطه و گروهای مختلف معاند از جمله کومله،پهلوی،اراذل اوباش،کشورهای بیگانه و دشمنان اسلام دنبال برهم زدن امنیت کشور ما هستند، که یقینا به خواسته و اهدافشان نمی رسند.

خطیب نماز جمعه دیشموک متذکر شد: از سربازان گمنام و واطلاعات و نیروی انتظامی و همه دستگاهای که در بحث امنیت شبانه روز تلاش میکنند، تقدیر و تشکر میکنیم.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ