ادامه پیگیری مشکلات دیشموک توسط یک عضو شورای شهر در تهران/اینبار حضور در ساختمان سازمان حمل و نقل جاده ای و دیدار با معاون وزیر راه کشور
ادامه پیگیری مشکلات دیشموک توسط یک عضو شورای شهر در تهران/اینبار حضور در ساختمان سازمان حمل و نقل جاده ای و دیدار با معاون وزیر راه کشور
عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در این دیدرا با بیان اینکه خوشحالم از اینکه یک عضو جوان شورای شهر در جهت رفع مشکلات منطقه خود مصرانه فعالیت دارد، اظهار کرد: قطعا در جهت شناسایی مشکلات منطقه دیشموک دستورات لازم را صادر میکنیم

عضو شورای شهر دیشموک که هفته گذشته در شرکت ملی گاز ایران حضور و صدای مردم را به مسئولان ارشد گاز رسانده، این بار برای رسانده فریاد مردم دیشموک به دیدار معاون وزیر راه رفته است.
سلمان بینا عضو شورای اسلامی شهر دیشموک در ادامه پیگیری مشکلات منطقه، این بار به ساختمان سازمان حمل و نقل جاده ای در پایتخت رفت.


سلمان بینا در دیداربا عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور مطالبات مردم دیشموک در حوزه راههای ارتباطی را پیگیری کرده است.

عضو شورای شهر دیشمئوک در دیدار با حسن نیا ضمن گلایه از وضعیت نامطلوب بودن و عدم استانداردبودن راهای ارتباطی دیشموک-خوزستان و دیشموک –کهگیلویه، خواستار توجه ویژه در جهت رفع مشکلاتی راهای ارتباطی دیشموک شده است.

بینا در این دیدارهمچنین از وضعیت اسفبار راهای ارتباطی دو بخش دیشموک و چاروسا(قلعه رئیسی)گفته و بیان کرد: از مسئولان حوزه سازمان راهداری انتظار داریم در جهت استقرار نمایندگی راهداری همکاری لازم را داشته باشند.

عضو شورای شهر دیشموک، از فرسوده بودن و عدم استاندارد راههای مواصلاتی دیشموک گلایه و اظهار کرد: سالانه افرادی در این مسیرها دچار سانحه و جان خود را از دست می دهند.

بینا خواستار نگاه ویژه به دیشموک شده است.

عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در این دیدرا با بیان اینکه خوشحالم از اینکه یک عضو جوان شورای شهر در جهت رفع مشکلات منطقه خود مصرانه فعالیت دارد، اظهار کرد: قطعا در جهت شناسایی مشکلات منطقه دیشموک دستورات لازم را صادر میکنیم.

معاون وزیر راه در همین دیدار در تماس های تلفنی با مدیرکل راهداری استان دستور بررسی وضعیت راههای ارتباطی دیشموک را صادر کرده و از مسئولان اداره راهداری خواست تا نتایج گزارشات بررسی وضعیت را در اسرع وقت به تهران ارسال کنند.

گفتنی است سلمان بینا در این دیدار تصاویری از راهای ارتباطی و گزارشات مکتوبی در دست داشته و حتی مستنداتی از تصادفات جاده ای منطقه را به معاون محترم وزیر راه نشان داده است.
انتهای پیام

  • نویسنده : وحید آهنگ