احداث ایستگاه فوق توزیع برق در بهمئی
احداث ایستگاه فوق توزیع برق در بهمئی
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: شبکه و ایستگاه فوق توزیع برق در شهرستان بهمئی عملیاتی می‌شود.

عدل هاشمی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در کهگیلویه اظهار داشت: با رایزنی در دیدار با وزیر نیرو بر ضرورت تقویت شبکه و احداث ایستگاه فوق توزیع برق در شهرستان بهمئی این خواسته مهم عملیاتی می‌شود.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس افزود: پس از دستور قاطع دکتر اردکانیان وزیر نیرو اجرایی شدن موضوع از طریق دکتر متولی‌زاده مدیر عامل شرکت توانیر و مهندس دشتی بزرگ مدیر عامل شرکت توزیع برق استان خوزستان پیگیری شد که نتایج موفقیت آمیز در پی داشت.

وی گفت: خوشبختانه عملیات اجرایی احداث شبکه شروع شده و عملیات اجرایی نصب دکل‌های فشار قوی بزودی آغاز خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: با توجه به پیش ساخته بودن پست برق قرارداد ساخت و نصب آن با پیمانکار منعقد و ابلاغ شده که حمل آن به محل ایستگاه در آینده نزدیک صورت می‌گیرد.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم، فرماندار، امام جمعه و معتمدین شهرستان بهمئی خصوصا مالکان زمین‌های در مسیر احداث ایستگاه گفت:انتظار دارم با توجه به اهمیت موضوع و اینکه در فصول گرم سال قرار داریم و نوسانات برقی و احتمال خسارت به مردم محتمل است ضمن رعایت حقوق مالکان، نسبت به رفع معارضات اهتمام جدی داشته تا این پروژه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد و مورد استفاده عموم قرار گیرد.