اجرای ۴۰ عنوان برنامه متنوع توسط سپاه فتح به مناسبت سالروز فتح خرمشهر +تصاویر
اجرای ۴۰ عنوان برنامه متنوع توسط سپاه فتح به مناسبت سالروز فتح خرمشهر +تصاویر
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۴۰ عنوان برنامه و ۴۰۰ ریز برنامه به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر در نقاط مختلف استان خبر داد.

به گزارش خبر دیشموک،   سرهنگ پاسدار سعید برومندزاده در نشست خبری با خبرنگاران به تشریح برنامه های سالروز آزاد سازی خرمشهر پرداخت و گفت: فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس بسیار حائز اهمیت است زیرا بازپسگیری خرمشهر پس از ۵۷۸ روز اسارت بدست رزمندگان اسلام اتفاق افتاد و در این عملیات ۵۴۰۰ کیلومتر از خاک ایران که در دست دشمن بعثی بود و همچنین شهرهای هویزه و حمید آزاد شدند.

اجرای ۴۰ عنوان برنامه متنوع توسط سپاه فتح به مناسبت سالروز فتح خرمشهر / از برگزاری صبحگاه مشترک تا خدمات جهادی در مناطق محروم

وی خارج کردن شهرهای اهواز و حمیدیه از برد توپخانه دشمن ، آزاد سازی جاده ارتباطی اهواز _خرمشهر، تثبیت مرزهای جمهوری اسلامی و تهدید شهر بصره عراق را از دیگر نکات دارای اهمیت عملیات بیت المقدس برشمرد.

برومندزاده ابراز داشت:عملیات بیت المقدس منجر به کاهش توان رزم دشمن شد و در این عملیات ۱۹ هزار نفر از نیروها دشمن اسیر و ۱۶ هزار نفر کشته و زخمی شدند علاوه بر این بخش زیادی از تجهیزات جنگی دشمن بعثی توسط رزمندگان ایران اسلامی غنیمت گرفته شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح ، تداوم رزم علیه دشمن و انفعال نیروهای بعث عراق را از دیگر نکات دارای اهمیت عملیات بیت المقدس عنوان کرد.

برومندزاده اظهار داشت: عامل موفقیت رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس ایمان و اعتقاد راسخ به خدا و دفاع از میهن،  استفاده از ظرفیت بسیج و نیروهای مردمی، برنامه ریزی و انسجام و وحدت بین نیروهای مسلح و از همه مهمتر رهبری داهیانه بنیانگذار انقلاب اسلامی و توصیه های ایشان به رزمندگان بوده است.

اجرای ۴۰ عنوان برنامه متنوع توسط سپاه فتح به مناسبت سالروز فتح خرمشهر / از برگزاری صبحگاه مشترک تا خدمات جهادی در مناطق محروم

وی در ادامه به تشریح برنامه های سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر پرداخت و گفت: ۴۰ عنوان برنامه و ۴۰۰ ریز برنامه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در نقاط مختلف استان اجرا می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای استان، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و اقشار بسیج در میدان سپاه فتح، تجلیل از خانواده شهدای عملیات بیت المقدس در استان، سخنرانی فرماندهان سپاه در میعادگاه های نماز جمعه درباره عملیات بیت المقدس،  شب شعر خاطره و مسابقات فرهنگی، ورزشی و قرآنی از جمله این برنامه هاست.

وی گفت: همچنین میز خدمت جهادی و اردوهای جهادی با هدف خدمات رسانی به مردم در مناطق محروم استان برگزار خواهد شد.

برومندزاده ابراز داشت : تجلیل از رزمندگان عملیات بیت المقدس در استان،  دیدار با خانواده شهدا ، رزمایش کمک های مومنانه،  فضا سازی محیطی، برپایی گروه های سرود پاتوقی،  حضور فرماندهان و رزمندگان عملیات بیت المقدس در صدا و سیما و تبیین ابعاد این عملیات و حماسه آفرینی رزمندگان از دیگر برنامه های مناسبت سوم خرداد در استان است.

وی گفت:برگزاری کارگاه های پیشگیری از اعتیاد و طلاق و همچنین نشست های سیاسی بصیرتی با موضوع جهاد تبیین نیز پیش بینی شده است.

انتهای پیام