اجرای ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت سوم خرداد در کهگیلویه
اجرای ۳۰ عنوان برنامه به مناسبت سوم خرداد در کهگیلویه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت گفت: به مناسبت سوم خرداد ۳۰ عنوان برنامه در قالب ۱۱۵ ریزبرنامه در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، علی‌اصغر پوربهشت در جلسه شورای اداری، با بیان این‌که سوم خرداد فقط مربوط به سال ۶۱ نیست اظهار کرد: ما سوم خرداد را به جهت پیروزی آن روز، دلاورمردی‌های رزمندگان و انتقال فرهنگ غنی آن به نسل جوان گرامی می‌داریم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت به تشریح برنامه‌های این ناحیه مقاومت به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر پرداخت و تصریح کرد: ۳۰ عنوان برنامه در قالب ۱۱۵ ریزبرنامه در شهرستان برگزار خواهد شد.

 

وی خواستار همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای این برنامه‌ها شد و بیان کرد: مهم‌ترین برنامه این روز اجرای صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان و رزمندگان این عملیات خواهد بود.

 

پوربهشت از عطرافشانی قبور مطهر شهداء، دیدار خانواده‌های شهداء، رژه موتوری، اردوهای جهادی و پویش‌های مختلف از دیگر برنامه‌های سوم خرداد نام برد.

 

وی با بیان این‌که سوم خرداد روز ملی مقاومت از آن یاد می‌شود خواستار فضاسازی ادارات در این راستا شد.

 

 

پوربهشت ۱۴ خرداد رحلت بنیانگذار معمار کبیر انقلاب را یادآور شد و با بیان این‌که سال‌های گذشته به دلیل ویروس کرونا اعزام زائران تعطیل بود گفت: امسال با استقبال مکرر مردم در بحث اعزام زائران، سهمیه‌هایی در نظر گرفته شد که سهمیه شهرستان کهگیلویه ۱۳۵ نفر اعلام شده است و روز ۱۲ خرداد به سمت حرم مطهر امام راحل اعزام خواهند شد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ