اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته بسیج در دیشموک
اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته بسیج در دیشموک
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک از اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته بسیج در بخش خبر داد.

کریم انصاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک با بیان اینکه هفته بسیج فرصت خوبی است برای واکاوی تفکر بسیجی اظهار کرد: هدف از بزرگداشت بسیج تاکید بر تبیین ظرفیت‌ها، دستاوردها و خدمات ۴۲ ساله بسیج است.

وی گفت: کار مجموعه بسیج تمدن‌سازی است که جزو منویات مقام معظم رهبری محسوب می‌شود و حل مشکلات مردم و کمک به اقشار ضعیف در این وضعیت کرونایی و در همه عرصه‌ها حضور بسیج علاوه بر اینکه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده است از مهمترین دستاوردهای بسیج و اولویت‌های ماست.

انصاری عنوان کرد: در هفته بسیج در دیشموک از طرف حوزه مقاومت بسیج برنامه‌هایی در قالب تبیین بسیج و دستاوردهای بسیج به عرصه نمایش خواهیم داشت که از نمونه برنامه‌ای این حوزه عبارتند از افتتاح ساختمان پایگاه بسیج روستای درغک، رژه خودرویی، تجلیل از بسیجیان برتر، غبار روبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا و ادای احترام به شهدای گمنام در تپه نورالشهدا و همچنین شهید نوروزی در روستای بردله خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی ویژه ادارات، دیدار با خانواده‌های شهدا و دیدار با امام جمعه دیشموک از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در دیشموک است.

انصاری گفت: گشت‌های شبانه بسیجیان، فضاسازی به مناسبت هفته بسیج و همایش پنج آذر از جمله برنامه‌های مهم هفته بسیج دیشموک در دیشموک است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت: طرح شهید بهنام محمدی، زنگ ایثار و شهادت در مدارس، اردوی یکروزه طرح شهید بهنام و اجرای سرود دانش‌آموزی در روز بسیج از بارزترین برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی است.

وی در پایان متذکر شد: ارائه بسته‌های معیشتی، و لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند، اجرای تربیون آزاد با حضور طلاب ویژه دانش آموزان، اهدای گل به مدافعان سلامت،اهدای چفیه و تصویر شهید سلیمانی به معلمان و دانش آموزان،نشست حلقات صالحین، اجرای کارگاه نقاشی از جمله برنامه هاست

انتهای پیام/