آیت‌الله ملک‌حسینی؛ توهین به قرآن و پیامبر گناه نابخشودنی است/جهان روزی به فطرت نبی‌اکرم(ص) باز خواهد گشت
آیت‌الله ملک‌حسینی؛ توهین به قرآن و پیامبر گناه نابخشودنی است/جهان روزی به فطرت نبی‌اکرم(ص) باز خواهد گشت
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری ضمن محکومیت اقدام نشریه شارلی ابدو فرانسه در توهین به قرآن و پیامبر(ص) آن را گناهی بزرگ و نابخشودنی دانست.

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در تجمع اعتراض‌آمیز مردم یاسوج در محکومیت اهانت به قرآن و پیامبر(ص) گفت: جهان اسلام به تازگی با دو مصیبت روبه‌رو بوده که آتش کشیدین قرآن در کشور سوئد و دیگری بازنشر کاریکاتور موهن از سوی نشریه فرانسوی شارلی‌ ابدو است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در محکومیت این دو جنایت گفت: لعنت خدا بر این هتاکان.از این مصیبت‌ها عزت و شرف برای مسلمانان و جهان اسلام خلق شد و امروز شما مردم آمده‌اید تا با لبیک گفتن به رسول‌الله(ص) ارادات خود را به قرآن و اهل بیت نشان دهید.

وی با بیان اینکه هرگز  نورالهی قرآن و پیامبر اعظم(ص) و دین اسلام خاموش نخواهد شد، گفت؛ امروز همه آمده‌اند تا این مسائل را فریاد بزنند. این هتک‌ها، توهین‌ها و اهانت‌ها نشان از زنده بودن دین اسلام  و پایداری و جاودانگی پیامبر در عالم هستی دارد.

آیت‌الله‌ ملک‌حسینی بیان کرد: در عین این مصیبت‌ها خدا را شکر می‌کنیم چرا که آغاز عزتی نو برای دین و جهان اسلام و زمینه بیداری جهان اسلام و استمرار نورالهی در عالم هستی است.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان بیان کرد: اگر هتک دشمن را بازگو می‌کنیم نوعی دفاع از دین اسلام و قرآن و پیامبر است و باید به این هتک‌ها پاسخ داد تا بشر بیدار شود و دفاع کرد از قرآن که اعجاز است.

وی ادامه داد: قرآن برای کل بشریت و همه زمان‌ها و امت‌ها است و کتاب فطرت و هدایت بشر است، با وجود گذشت زمان هرگز کهنه و مندرس نمی‌شود بلکه زنده است و زنده‌تر خواهد ماند.

وی با بیان اینکه رمز دشمنی دشمنان این است که به جان قرآن می‌افتند، افزود: قرآن پیام نفی شرک، ظلم و استکبار است و پیامبر تجسم قرآن است دشمنان بدانند توهین به نبی اکرم توهین به همه انبیاء است و توهین به قرآن، توهین به همه کتاب‌های آسمانی است. اگر پیامبر(ص) نبود نامی از موسی کلیم‌الهی، عیسی و دیگر پیامبر هم نبود و اگر قرآن نبود تورات و انجیل و زبور هم وجود نداشت پیامبر شخصیتی الهی و جهانی بوده و برای همه بشریت ارزش است.

آیت‌الله ملک‌حسینی بیان کرد: رئیس جمهور فرانسه این فرد خبیث می‌گوید نمی‌توانیم با فرد هتاک برخورد کنیم چرا که آزادی بیان اجازه نمی‌دهد اما وقتی ارزش‌های ملی فرانسه در سال ۱۹۶۱ توسط همین مجله مورد هجمه قرار می‌گیرد آیا آن را نبستند؟ بله بستید. به مارشال دوگل توهین شد و شما این نشریه را تعطیل کردید اما پیامبر یک شخصیت الهی و جهانی است و شما به بهانه آزادی بیان سکوت می‌کنید لعنت بر این نفاق و دو رویی.

وی ادامه داد: سلام خدا بر مقام معظم رهبری که فرمود این دشمنی‌ها نابخشودنی و این خباثت‌ها و رذالت‌ها هرگز دوام ندارد و جز رسوایی هیچ چیز برای آنها نخواهد داشت.

وی بیان کرد: همانطور که شما مردم بیدار آمده‌اید جهان بیدار خواهد شد و این پرچم‌های لبیک یا رسول‌الله و فداک یا رسول که در دستان شما مردم است در  اینده در دست تک تک همه انسانهای جهان خواهد بود.

ملک‌حسینی خاطرنشان کرد:  این شرارت‌ها و خباث‌ها گناه نابخشودنی و آغاز بر بیداری بشر خواهد بود و  بشر به فطرت نبی‌اکرم باز خواهد گشت.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : مجلس خبرگان رهبری, پیامبر ,فرانسه