آغاز عملیات لوله گذاری جهت تامین آب شرب سالم شهر دیشموک/رفع مشکلات مردم از اهداف مهم بنیاد علوی
آغاز عملیات لوله گذاری جهت تامین آب شرب سالم شهر دیشموک/رفع مشکلات مردم از اهداف مهم بنیاد علوی
اسفندیار مختاری به مسئله اب شرب شهر دیشموک‌اشاره و اظهار کرد:یکی از مهمترین مشکلات شهروندان دیشموکی آب شرب است که بنیاد علوی به محض شروع بکار، سعی در حل آن داشته است.

به گزارش خبر دیشموک، اسفندیار مختاری به مسئله اب شرب شهر دیشموک‌اشاره و اظهار کرد:یکی از مهمترین مشکلات شهروندان دیشموکی آب شرب است که بنیاد علوی به محض شروع بکار، سعی در حل آن داشته است.

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک خدمت به مردم را مهمترین هدف مجموعه خویش عنوان و خاطرنشان کرد: کلنگ زنی آغاز عملیات و اجرای طرح لوله گذاری جهت انتقال آب شرب از چاه فارتق به دیشموک از هفته آینده شروع و کار بصورت جدی رصد و اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه ابتدا تجهیز کارگاه انجام خواهد شد، ادامه داد: لوله های انتقال آب شرب به دیشموک در محدوده دروه وار فارتق خالی شده تا هفته آینده عملیات اجرایی انتقال از سر گرفته شود .

مختاری بیان کرد: رفع مشکلات مردم از اهداف اصلی مجموعه بنیاد علوی است و تلاش ما این است در این راستا گام های مفید و موثری برداریم.

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت دیشموک تصریح کرد: روند اجرایی با همکاری بنیاد علوی و به کمک مردم و مجموعه آبفای شهرستان و استان سرعت خواهد گرفت و بزودی شاهد محقق شدن این امر مهم خواهیم بود.

انتهای پیام/