آب شرب و کشاورزی یکی از مهمترین بحث‌ها است
آب شرب و کشاورزی یکی از مهمترین بحث‌ها است
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای توسعه استان سه اولویت در نظر گرفته شده و برای تحقق آنها برنامه‌ریزی می‌شود.

کیامرث حاجی‌زاده امروز در آیین بهره‌برداری از پنج طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان اظهار داشت: به فرموده رهبر انقلاب هر کس بذر نا امیدی در جامعه بپاشد در زمین دشمن بازی کرده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم شایسته خدمت‌اند، افزود: همه ما رنج‌ها را درک کرده‌ایم و مرفه بی‌درد نبودیم که امروز نتوانیم درد مردم را حس کنیم.

وی اضافه کرد: بخشی از مشکلات جامعه به تحریم‌های ظالمانه برمی‌گردد که با راه انداختن جنگ‌های اقتصادی طی سه سال اخیر فکر می‌کردند ما را از زانو درمی‌آورند اما ملت همچنان بالنده و مملکت به تدبیر رهبری آماده به کار است.

حاجی‌زده افزود: نه تنها با اعمال تحریم‌ها کسانی که می‌خواستند ما را به زانو در بیاورند شکست خوردند بلکه خود توسط مردم دفع شده و به زباله دان تاریخ پیوستند.

این مسؤول گفت: در سایه کارهای خوب استاندار و هماهنگی نمایندگان در مجلس و دیگر نهادها کارهای خوبی انجام و استان از طرح‌های بیشتری نسبت به سال‌های قبل برخوردار شده است.

وی با اشاره به اولویت‌های توسعه استان گفت: آب شرب و کشاورزی یکی از مهمترین بحث‌هاست، جاده به عنوان محور توسعه پایدار نیز اهمیت فراوان دارد.

حاجی‌زاده اولویت سوم استان را در گردشگری دانست و گفت: این استان به عنوان بام طبیعت زاگرس ظرفیت قطب گردشگری دارد ساماندهی ورودی‌ها، المان‌ها و مبلمان شهری در این زمینه ضرورت دارد.

انتهای پیام/