آئین گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و سالروز تأسیس نهاد امور‌تربیتی در دیشموک
آئین گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و سالروز تأسیس نهاد امور‌تربیتی در دیشموک
آئین گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و سالروز تأسیس نهاد امور‌تربیتی در دیشموک

مراسم گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و سالروز تأسیس نهاد امور‌تربیتی همزمان با مراسم کشوری در اداره آموزش و پرورش منطقه دیشموک برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دیشموک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بنیانگذاران امور تربیتی گفت : هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی فرصتی است برای تقدیر از همه فعالان عرصه تربیت در آموزش و پرورش که به صورت گمنام در این عرصه تلاش می‌کنند.

نوروزی نیا افزود : ما به دنبال این هستیم که توجه همه حوزه‌های تصمیم گیر را به این امر معطوف کنیم و زمینه‌های لازم برای ترسیم ، ترمیم و ضرورت جایگاه تربیت اسلامی و امور تربیتی را فراهم کنیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی این اداره نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر معماران نهاد مقدس امور تربیتی و  شهدای فرهنگی ازتلاش و همت عالی مربیان پرورشی در جهت رشد و بالندگی دانش آموزان و فتح قله های افتخار در عرصه های مختلف قدردانی نمود.

لایقی ضمن گزارش عملکرد بسیار خوب حوزه پرورشی و تربیت بدنی این منطقه ، با اشاره به وجود نیروهای ارزشمند در نهاد امور تربیتی به عنوان سرمایه ی بزرگ اجتماعی امور تربیتی از مربیان پرورشی خواست تا با توجه به اسناد تحولی آموزش و پرورش ، ضمن مهندسی دقیق نظام مدیریت و برنامه ریزی امور پرورشی مدارس، چارچوب‌ها و زمینه های لازم رابرای جهش‌های بزرگ در امور تربیتی فراهم آورند.

در پایان این مراسم از علی فتح نریمانی به عنوان معاون پرورشی ، طوبی مهربانپور ، مربی پرورشی و علی توحیدی سرشت به عنوان مشاور به نمایندگی از فرهنگیان حوزه پرورشی به صورت نمادین تجلیل شد .