نشست خبری فرمانده انتظامی کهگیلویه+تصاویر
نشست خبری فرمانده انتظامی کهگیلویه+تصاویر
این مسؤول همچنین از توقیف 965 دستگاه خودرو و 300 دستگاه موتورسیکلت از ابتدای امسال در شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبر دیشموک، سرهنگ جهان دیماز امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه در شهرستان کهگیلویه سرقت مسلحانه ۱۰۰درصد کاهش یافت به تشریح برنامه های هفته ناجا در شهرستان کهگیلویه پرداخت و گفت: در بحث کشف سرقت‌ها ۴۱ درصد افزایش ، ۲۲ درصد کاهش وقوع نزاع دسته جمعی و ۱۶ درصد افزایش کشفیات مواد مخدر را داشتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به آغاز هفته ناجا، برنامه های این هفته را تشریح کرد و گفت : دیدار با امام جمعه دهدشت، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا‌ی نیروی انتظامی شهرستان، صبحگاه مشترک، دیدار چهره به چهره با مردم، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه توسط فرمانده انتظامی شهرستان، نشست با دهیاران، شوراهای اسلامی و فرمانداران به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور، برگزاری همایش‌های کوهپیمایی و پیاده روی خانواده‌های کارکنان نیروی انتظامی، نشست با معتمدین و ریش سفیدان برای همکاری بیشتر در دهدشت و ویزیت رایگان بیماران از مهمترین برنامه‌های قابل اجرای هفته نیروی انتظامی در شهرستان کهگیلویه است.

سرهنگ جهان دیماز به برخی از اقدامات نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و افزود : در بحث کشف سرقت ها ۴۱ درصد افزایش ، ۲۲ درصد کاهش وقوع نزاع دسته جمعی و ۱۶ درصد افزایش کشفیات مواد مخدر را داشتیم.

وی تصریح کرد: در حوزه‌های امنیتی تاکنون مشکل خاصی در شهرستان نداشته و در بحث تجمعات غیر امنیتی نیز در آرامش کامل به سر می بریم و در وقوع سرقت های مسلحانه ما صد درصد با کاهش روبر بودیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: ۱۷ هزار و ۹۹۹ مورد تماس با فوریت‌های پلیس حاصل شد که از این تعداد ۱۷ هزار مورد منجر به حضور مأمور، تشکیل پرونده و اقدامات قضایی شد.
سرهنگ دیماز گفت: ۱۳۱ کیلو و ۹۷۷ گرم مواد مخدر و ۲۰۸ قبضه اسلحه غیر مجاز طی مدت مذکور کشف و ضبط شد.

۰
وی با بیان اینکه سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت، افزود: یکهزار و ۲۲۲ مورد کشف سرقت وجود داشت که نسبت به سال گذشته ۴۱ درصد افزایش یافته است.
دیماز ادامه داد: ۴۲۰ نفر از سارقان و یکهزار و ۷۱۷ نفر در سایر جرائم شناسایی و دستگیر شدند.
این مسؤول همچنین از توقیف ۹۶۵ دستگاه خودرو و ۳۰۰ دستگاه موتورسیکلت از ابتدای امسال در شهرستان خبر داد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت: وقوع نزاع‌های دسته جمعی امسال ۲۲ درصد کاهش، وقوع قتل ۳۳ درصد کاهش و سرقت مسلحانه ۱۰۰ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/