انتخابات در این استان لذت‌بخش است/ جشن پیروزی به معنای مشارکت حداکثری بود
انتخابات در این استان لذت‌بخش است/ جشن پیروزی به معنای مشارکت حداکثری بود
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد زیبایی‌های خاص خود را دارد.

احد جمالی در نشست ستاد استانی کرونا کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی اظهار کرد بیش از ۴ ماه در ستاد انتخابات جلسات مختلف و همچنین بحث های میدانی زیادی داشتیم تا این انتخابات به نحو شایسته‌ای برگزار شود.

وی گفت: چرا که شاه‌بیت وزارت کشور انتخابات بوده و انتخابات نماد مردم سالاری دینی در کشور و نماد جمهوریت و دموکراسی و سهیم شدن مردم در قدرت است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همزمان ۳ انتخابات در استان داشتیم که محور اصلی انتخابات ریاست جمهوری محور بعدی انتخابات میان دوره‌ای در گچساران و باشت و در نهایت انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان بود.

این مسئول گفت: انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد زیبایی‌های خاص خود را دارد در بسیاری از استان‌ها تنها انتخابات در حوزه سیاسی خلاصه می‌شود اما در اینجا مباحث اجتماعی قومی و منطقه‌ای اعم از گرمسیری و سردسیری را داریم که زیبایی های خاص خود را دارد.

جمالی گفت: اما به عنوان نیرویی که در انتخابات‌های متعدد در استان‌های مختلف حضور داشته‌ام انتخابات در این استان ظرافت‌های خاص خود را دارد و خلاصه اینکه برگزاری انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد لذت بخش است چرا که علاوه بر انتخابات باید مدیریت بحران را هم داشته باشیم انتخابات با چالش‌ها و تضارب افکار همراه بوده اما به هر صورت از آن لذت می‌بریم.

وی ادامه داد: علت این است که مردم صداقت دارند و همین موجب زیبایی انتخابات می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز گذشته از ساعت ۵ صبح دست‌اندرکاران انتخابات در استان آغاز به کار کردند و زنگ آن از ساعت ۷ صبح به صدا درآمد و شاهد حماسه وصف‌ناپذیر بودیم که در استان همواره مسبوق به سابقه بوده است.

وی گفت: جشن پیروزی به معنای مشارکت حداکثری بود شاید پیش‌بینی این بود که در این حد مردم وارد نشوند اما مردم نظام و ولایت را همراهی کردند.

این مسئول گفت: انتخاب آیت الله رئیسی را به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران با رای قابل توجه تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت روزافزون برای ایشان داریم در مقطعی که ولادت امام رضا علیه السلام را در پیش داریم امید است این پیروزی مقدمه‌ای برای گشایش مشکلات کشور باشد و امیدواریم ریاست جمهوری آیت الله رئیسی مقدمه‌ای برای وحدت داخلی و یاس دشمنان اسلام باشد.

جمالی گفت: مردم استان مردانه وارد انتخابات شدند و رعایت پروتکل های بهداشتی را کردند هر چند در جاهایی مشکلاتی وجود داشت اما تذکرات لازم داده شد.

وی افزود: امیدواریم که وضعیت بحرانی پیش نیاید چراکه در استان های همجوار ویروس هندی دیده شده است.

این مسئول در خصوص برگزاری جشن های پیروزی بعد از انتخابات گفت: باید همه رعایت حال مردم را کرده و مراقب جان آنها باشیم و برگزاری هر نوع برنامه‌های منوط به مجوز از دانشگاه علوم پزشکی است.

وی یادآور شد: ۲۵ هزار عوامل اجرایی در انتخابات داشتیم بیش از چهار هزار خودرو برای انتخابات در نظر گرفته شد و ۴ تا ۵ هزار نفر عوامل انتظامی و سپاه در آماده باش صددرصد بودند تا امنیت انتخابات را برقرار کنند خوشبختانه تلفات در انتخابات نداشتیم انتخاباتی پاک و با صلابت در استان برگزار شد.

انتهای پیام/