امام جمعه در جمع کارکنان اداره آموزش و پرورش دیشموک: شهید رئیسی با شجاعت طرح رتبه بندی معلمان را حمایت کرد+تصاویر
امام جمعه در جمع کارکنان اداره آموزش و پرورش دیشموک: شهید رئیسی با شجاعت طرح رتبه بندی معلمان را حمایت کرد+تصاویر
وی با اشاره به نگاه ویژه آقای رئیسی به مسائل وزارتخانه آموزش و پرورش گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۲۰۰ هزار ردیف استخدامی به وزارت آموزش و پرورش اختصاص یافت و یک پنجم معلمان کشور در دو سال اخیر جذب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت الاسلام راوند امام جمعه شهر و بخش دیشموک با تأکید براینکه شهادت رئیس جمهور و همراهانش نشان داد ساختار سیاسی کشور یک ساختار مستحکم است، گفت: ساختار کشور به گونه‌ایست که به یک شخص حتی شخص قدرتمند رئیس جمهور وابستگی ندارد.

وی امروز شنبه پنجم خرداد، در جمع کارکنان اداره آموزش و پرورش دیشموک خاطرنشان کرد : رئیس جمهور خدوم مردم که به معنای واقعی کلمه دنبال خدمت به مردم بود را از دست دادیم و  این خدوم بودن را هر وجدان بیداری درک کرده هرچند موفقیت‌های اقدامات دولت وابسته به واقعیت‌های اقتصادی بیرون بود.

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه حضور جمعیت در تشییع شهدای خدمت نشان از بصیرت بود، افزود: یکی دیگر از الطاف این حادثه تلخ معرفی رئیس جمهور شهید به عنوان رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی است به‌ طوری‌ که امروز مردم با همان معیارهای رئیسی مسئولان را مورد قضاوت قرار می دهند.

حجت الاسلام  با بیان اینکه مسئولان توجه کنند این ماموریت‌ها را تا آخرین لحظه دنبال کنند، تأکید کرد: اگر رئیس جمهور نیست دولت سر جایش است بنابراین به وعدههایی که به مردم داده‌اید متعهد باشید و کار را ادامه دهید.

حجت الاسلام راوند اذعان داشت: این که شهید رئیسی انتظارات مردم را از رئیس جمهور بالا برد حرف کاملا واقعی و درستی است و ما به رئیس جمهوری نیاز داریم که شبانه‌روز تلاش کند و بتواند فضای خدمت صادقانه را استمرار دهد.

وی در ادامه گفت: این حادثه برای همه ما مسئولان رقم خواهد خورد آیا در آن روز در پیشگاه الهی می‌توانیم از خود دفاع کنیم؟ این عرصه مسئولیت فرصتی برای خدمت مردم است که باید آن را دریافت.

امام جمعه دیشموک با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی در طول ۳۳ ماه ریاست جمهوری خود ۲۸ سفر به ۲۳ کشور جهان و ۴۷ سفر استانی داشت. او با «ما می توانیم» وارد صحنه شد و نتیجه را به «ما توانستیم» تبدیل کردو که تمام وجود این مرد امید همراه با عقلانیت و آینده بینی بود و به بیانیه گام دوم انقلاب که عنصر اصلی آن امید است، کاملاً باور داشت.

 

حجت الاسلام راوند تصریح کرد : شروع اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان بعد از گذشت بیش از یک دهه، جرات و همت انقلابی و جوانی و جهادی را می‌طلبید که الحمدلله دولت آقای رئیسی این جرات را داشت که بخواهد طرح را آغاز کند و این اقدام، جای تقدیر و تشکر دارد که دولت سیزدهم، جور کسانی را کشید که در دولت‌های گذشته بودند اما همت این کار را نداشتند که بخواهند رتبه‌بندی معلمان را اجرا کنند.

وی با اشاره به نگاه ویژه آقای رئیسی به مسائل وزارتخانه آموزش و پرورش گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۲۰۰ هزار ردیف استخدامی به وزارت آموزش و پرورش اختصاص یافت و یک پنجم معلمان کشور در دو سال اخیر جذب شدند.


حجت الاسلام راوند در پایان گفت : نگاه دولت سیزدهم، عدالت‌محور بود و نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم کشور داشت که به همین دلیل به دنبال توسعه زیر ساخت‌های آموزشی در مناطق محروم بود و براین اساس به دانش آموزان در مناطق محروم، دو زبانه و عشایری توجه ویژه شد و سال گذشته بیشترین استخدام را برای مناطق عشایری و دیگر نقاط کشور داشتند و تخصیص اعتبار به مدارس عشایری در مقایسه با سال‌های گذشته ۴۰ برابر شد و طبق اعلام آموزش و پرورش میلیارد ها تومان به مدارس کمک شد که این به نگاه ویژه ی شهید جمهور و انقلابی و جهادی ؛شهید رییسی برمیگردد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ